|
کد خبر: ۱۶۹۱۰۴

عکس| تصویری واقعی از میزان محبوبیت مولوی عبدالحمید در سیستان و بلوچستان

عکس| تصویری واقعی از میزان محبوبیت مولوی عبدالحمید در سیستان و بلوچستان

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ خبرنگار بلوچ با انتشار پستی در توییتر تصویری واقعی از میزان محبوبیت مولوی عبدالحمید در میان اهل سنت سیستان و بلوچستان به تصویر کشید.

توییت خبرنگار بلوچ: امروز علی‌رغم اعلام مولوی عبدالحمید به عنوان عید فطر اما همه اهل سنت سیستان و بلوچستان امروز عیدشون نبود؛ مولوی عبدالرحمن امام جمعه اهل سنت چابهار امروز رو 30 ماه رمضان اعلام کرد.

عکس تصویری واقعی از میزان محبوبیت مولوی عبدالحمید در سیستان و بلوچستان که در توییتر منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس توییت بی اعتنایی اهل سنت به مولوی عبدالحمید

برچسب ها: توییتر
ارسال نظر
Captcha
نظرات شما
حجت اله رضایی
-
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
من چابهار هستم و میزان علاقه مردم به مولوی عبدالحمید را دیده ام.دیلی فوتبال کیه؟
پاسخ
رئیسی
-
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
این که چرا مولوی عبدالرحمن عید نکرده به اجتهاد شرعی برمیگرده و هیچ ربطی به محبوب نبودن مولانا عبدالحمید ندارد
پاسخ
علی
-
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
خود کرده را تدبیر نیست
پاسخ
رامین هوتی
-
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
سلام و درود
طاعات و عبادات قبول درگاه حق
عید بر شما مبارک باد
۱_اولا این یارو که بلوچ نیست و دلگانی هست.
۲_میزان محبوبیت مولانا نه تنها رو به کاهش نبوده در میان اهل سنت ،بلکه
در میان برادران اهل تشیع و سایر مذاهب و ادیان و اقوام و غیره
شاهد محبوبیت بی‌چون و چرایی برخوردار بوده و هست
بله عزیزان
آنچه عیان است چه حاجت به بیان است.
عزت دست خدای تواناست.
دیلی فوتبال نشر بده
اگه نژادپرست و فرصت‌طلب نیستی و نون رو به نرخ روز نمیخوری.
پاسخ
مجید
-
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
چه ربطی داره داداش یه عکس گرفتی که چی منم بلوچم این که کسی نمیدونسته عید هست یا ن چرا ربطش دادی مولوی چرا اینقدر گیر دادین که چی بشه دیلی فوتبال فقط اینا رو میذاری که چی بشه آخه بسه دیگه بذار هرچی میشه مردم خودشون تصمیم بگیرن شما خواهشاً محبوب بودن یا نبودن کسی رو قضاوت نکن این که یکی دینی میگه یکی غیر دینی آخر خدا خودش می‌دونه چکار کنه فقط شما دعا کن مسئولان کمتر همت بکنن دارن زیاد همت میکنن مملکت به....رفته
پاسخ
مهدی
-
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
چرا دروغ پراکنی میکنید
من اهل سیستانم
کل اهل تسنن امروز جمعه عید فطر داشتند
خداوند شما دروغ پراکنان را هدایت کند
پاسخ
بلوچ
-
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
با عرض سلام و احترام
این بنده خدا که عکس رو گرفته از فامیلش مشخصه ما که بلوچیم میدونیم جیگرم این یارو بامری هست و بلوچ واقعی نیست بلکه از برادران اهل تشیع که در شهرستان دلگان زندگی میکنن هست.محبوبیت مولوی عبدالحمید در استان همین و بس که همه ی مردم بلوچستان براش میمیرن.اینو خود شما بهتر میدونید برای همینه که میخواهید تخریبش کنید .
البته مولوی عبدالحمید الان محبوبیتش جهانی هست.
در ضمن درسته که امام جمعه چابهار امروز عید اعلام نکرد اما مردم چابهار برای نماز عید به شهرهای همجوار رفتن و نماز عید سعید فطر رو انجام دادن.
جانمان فدای مولانا عبدالحمید.
دیلی فوتبال عزیز اگر بیطرف هستی نظرم رو بزار.
پاسخ
جواد
-
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
برادران بلوچ یک طوری میگن این آقای عکاس بلوچ نیست که انگار فقط قوم بلوچ جزو مسلمانان حقیقی روی زمین هستند واما بعد مگر ملاک عید شدن دریک کشور اسلامی رویت هلال ماه نیست ؟تمام اخترشناسان مملکت بادوربینهای بسیار پیشرفته نتونستن هلال ماه رو ببینند اونوقت مولوی خان عبدالحمید شما رفت بالای پشت بوم مسجد زاهدان بدون امکانات هلال ماه رو دید؟نه برادران عزیز مولوی شما فقط بخاطر لج ولجبازی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داره اینکار رو میکنه وشما ملت بلوچ هم بدون هیچ تحقیقی حرفهاشون تایید میکنید .باشه خوش باشید با مولوی تون وامیدوارم با سه خلیفه اول مولوی عزیزتان در روز محشر محشور شوید یاحق!
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
ای کاش یارکشی ها برای رضایت خداوند باشه و نه نفس سرکش که مغبون چند روز زندگی دون است، و خداوند از میان فتنه ها برای مردم چهره واقعی مجاهد راه خدا از منافق را آشکار می‌کند.
پاسخ
حمید
-
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
حشر شدن با اصحاب پیامبر بزرگوار خوش سعادتیه که نصیب هر کسی نمیشه ان شاءالله خداوند مارا با اصحاب بزرگوار پیامبر محشور کنه بعد شما چرا بالج و لج بازی با کشورهای مسلمان عید رو اعلام نمیکنید حرفهای دهنت رو مزه مزه کن بعد
پاسخ
علیرضا
-
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
با شیطان رجیم محشر بشند بهتره که با امثال شما ***ها محشور بشند
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
چرا داری میسوزی آره تو یکی حتماً راست میگی
پاسخ
حمید
-
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
مدیونید فکر کنید دیلی فوتبال میخاد مولوی عبدالحمید رو تخریب کنه و خبر دروغ پخش می‌کنه و بین بلوچ ها تفرقه بندازه
پاسخ
ساکت
-
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
من شیعه هستم ولی مولوی عبدالحمید مرد بزرگی هست خیلی بزرگوار و با کرامت هستند.
پاسخ
حمید
-
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
یه کشور ثروتمند را بعد از ۴۴ سال حکومت به فقر و فلاکت کشیده اید همه دنیا حتی افغانیها هم از ایران سو استفاده میکنند بروید اعمال خودتان را یه بررسی بکنید
پاسخ
قاسم
-
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
درود بر مولوی عبدالحمید
مردی که با شجاعت تمام در کنار مردم ایران ایستاده است و آخرت و وجدان خودشو به مال دنیا نفروخت
پاسخ
هامون
-
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
متاسفانه تعصب بیجا و مسخره قوم محترم بلوچ نسبت به ایشون چشمشون رو بسته.این شخص (ملا عبدالحمید) نوچه آل سعود در ایران همون کسی هست که حرمت مسجد خودشون رو به خاطر کاسبی از دختران لخت حفظ نکرد این شخص همونی هست که در مسئله فلسطین با جهان کفر و یهودیت همنوا شد و شل کرد. برای جمهوری اسلامی همین بس که دشمنانش در دنیای تناقض دست و پا میزنن و سوالم از عزیزان اهل سنت اینه که آیا واقعا همین قدر با این‌همه جمعیت توانایی کمک به هم کیشانتون توی فلسطین رو ندارید ؟حالا فهمیدید به جمعیت نیست و به جیگر هست؟به وعده سردار سلیمانی عزیز فلسطین به دست شیعیان آزاد خواهد شد.شمام به فکر صلح باشید .
پاسخ
مجیدی
-
۰۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
واقعا این شیخ طالبان و القاعده مظهر نفرت و جهل و بدبختی مردم سیستان و بلوچستان هست و خداوند هم اینگونه رسوایش میکند که الت دست شیطان شده است . ومکروا مکرالله والله خیر الماکرین .....
پاسخ
ناشناس
-
۰۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
عید مال جنوب . عبدالحمید بکش کنار کم سو استفاده کن از مردم مظلوم سیستان وارد بازی سیاسی کثیف خودت نکن پیرمرد ترسو
پاسخ
گل محمد
-
۰۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
سلام
من خراسانی هستم ولی چند ساله بین مردم بلوچستان زندگی میکنم مردمی بسا با معرفت و پاکدل هستند‌و وطن پرست. حیف نیست با این حرفها بین خودتون تفرقه و کینه نیاندازید. مولوی عبدالحمید هم ذاتأ آدم بدی نیست هر چند ما انتظار داشتیم ایشون در برخی مسایل بیشتر تابع رهبری باشند تا پادشاه کشور همسایه.
پاسخ
گل محمد
-
۰۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
ضمنأ بامری ها هم بلوچ هستند منتها بیشتر اهل تشیع هستند
پاسخ
ناشناس
-
۰۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
آفرین...
پاسخ
ناشناس
-
۰۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
درود به شرفت برادرآفـءــــــــــرئییییییییییین
پاسخ
بلوچ
-
۰۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
سلام
با اینکه در غروب روز جمعه ماه به صورت دو روزه دیده شد باید محبوبیت مولانا را درک میکردین.
پاسخ
ناشناس
-
۰۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
درود و آفرین?
پاسخ
بلوچ
-
۰۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
واقعا تو کور بودی ندیدی که در غروب روز جمعه ماه دو شبه بود یا خودتو زدی به کوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
بلوچ
-
۰۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
کور بودی در غروب روز جمعه ببینی که ماه دو شبه هست یا خودتو زدی به کوووووری؟؟
پاسخ
ایرانی
-
۰۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
آقای عبدالحمید با ادامه این بدعتها و تناقض گویی ها و بازی سیاسی خکدشو در بین بلوچها و اهل سنت تخریب خواهد کرد. فتواهایی در گذشته داده که الان برعکس آن فتواها حرف میزند!!!!
پاسخ
ناشناس
-
۰۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
با سلام ، حضرت شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید و حضرت شیخ الحدیث مولانا عبدالرحمان چابهاری (حفظهما الله ) هر دو تا از علمای بسیار محبوب و کبار اهل سنت هستند .
اینکه بر سر برخی مسایل اختلاف به وجود می آید ، هیچ ربطی به بقیه مذاهب و یا افراد طمع کار نداره .
صلاح مملکت خویش خسروان دانند .
پاسخ
فرهاد
-
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
همه اهل سنت ایران عید اعلام کردن دیلی فوتبال چی میگی منفور
پاسخ
امیر
-
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
امیدوارم این عبدالحمید احمق فکر عافیت باشه
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
چرا قضاوت میکنید چرا بیخود علمای دین شما رو مضحکه قرار میدهد آیا ما اهل سنت علمای شمارا مسخره میکنیم یا مورد تهاجم رسانه‌های قرار میدهیم شما از ماچه میخواهید همه ی مرز های اطراف بدست اهل سنت مرزبانی میشه اینکارها یعنی چی خیلی خودتون رو عقل کل دارید اگر مرز ها رو خالی کنند فکر میکنید میتونید یک روز دوام بیارید
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
اره از مال و اموال و زندگیش معلومه
پاسخ
سهيل ریگی
-
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
ادب و احترام بالاتر از هر چیزیه شما در حدی نیستید که در مورد خلفای راشدین صحبت کنید حرف دهنتون رو بفهمید و اینکه دریای شیخ الاسلام زباله هایی مثل شما توش دیده نمیشه.
پاسخ
سحر
-
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
اختلاف سیاسی جناب عبدالحمیدتون،باعث تباه شدن عبادات مسلمانها میشه! چجوری کلی متخصص با تلسکوب ماه شوال رو ندیدن این چجوری ماه رو یه روز جلوتر دید آخه!!؟ خدا عقل بده ،جوزدگی به فنا میدتش....
پاسخ
بهار
-
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
حداقل یه پیام ندید بزار،پیام خودتو کپی پیست نکن بیسواد
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
ایشالله با همین عبدالحمید محشور شی ...دعا کردم برات ارزو به دل نمونی
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
آمین،جونت فداش حتما
الحق شماها هم باید فدایی این بیسواد جوزده بشید
درسته اهل سیستان و بلوچستان نیستیم اما خوب میدونیم اون‌مسجد مکی و عبدالحمیدش چه فتنه خونه و فتنه گری بوده و هست! عبدالمالک پرور تروریست...
پاسخ
محمد
-
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
عشق است آیت الله مولوی عشق
مرجع عالیقدر شجاع به ایشون میگن واقعا نشون داده که لایق بهتریناست
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
اگر قرار بود ملت حرف آدم عاقل را گوش بدن الان اوضاع این نبود .همین بس که با کینه و غرض ورزی روز عید را روزه گرفتین.عید در واقع همون جمعه بود مولانا دروغ میگه و غرض داره مهتاب که غرض نداره
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
وقتی پولاشو از اونطرف میگیره باید بهشون احترام بزاره و دم تکون بده?
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
دیلی فوتبال واست متاسفم .جمعیت عظیمی که جمعه اومدن رو ندیدی؟لعنت به رسانه دروغگویی چون تو
پاسخ
غلام
-
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
حضرت مولانا عبدالحمید و مولانا عبدالرحمن
هر دو تاج سر ما هست و به خاطر ایشان
جان هم می دهیم
در ضمن به احترام جناب مولانا شهرهای خراسان رضوی و خراسان جنوبی که ما خبر داریم همه دیروز نماز عید را خواندند ولی در مشهد از اقامه نماز جلوگیری کردن
حتما در چابهار هم نگذاشتن مطمئن باشید شک نکنید
و اینقدر دروغگو و بی وجود نباشید که با یه ساندیس و یه کیسه برنج و روغن شرف نداشته تون رو می‌فروشید
حتما این عکس یا ساعت 5صبحه یا احتمالا 4یا 5ساعت بعد نماز
پاسخ
مرتضی
-
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
از محبوبیت ملا عبد الیهود همین قدر بس که دایما مورد تمجید و تعریف حاکمان ظلم و خونخواران صهیون است و خداوند میداند چه عذابی انتظار نژاد پرستانی مانند او و هوادارانش را میکشد فقط نگویید ما نژاد پرست نیستیم یک نگاهی به کامنتا بیندازید بخوبی میبینید در چند تای آنها دلیگلنی را از بلوچ جدا کرده آمد شما دقیقا مصداق همان مردمی هستید که در قرآن آمده که به آنها میگویند چرا هدایت نمی یابید گفتند ما به راه پدرانمان میرویم و آنها بشدت مورد مرمت خداوند هستند چرا که راه بدون تحقیق و کور کورانه می روند شما میگویید نه یک نگاهی به خوش رقصی این ملای حقوق از خوارجی بگیر کنید و خوش رقصی اورا برای جهان ظلم ببنید شما میگویید من اشتباه میکنم به کلام خداوند متصل شویم که میفرماید شما انتظار بکشید و ما هم از منتظران یک
پاسخ
مجید
-
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
ایشون قبلا فتواها و حرفهایی زده بود که امروز داره بر خلافشون رفتار میکنه، ایشون از عربستان و اسرائیل دستور میگیره و اجرا کننده نقشه های اونهاس،بیچاره مردمی که فکر میکنن این شخص واقعل دلسوزه مردمه،همین ادم همونیه که زنهارو به مسجد راه نمیداد!!!! تو مصاحبه هاش میگفت زن حق ارایش کردن نداره اما به یکباره روشن فکر شد ?
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
جاننننننن
پاسخ
بهزاد
-
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
تو افغانی هستی فعلا سر به بدبختی ها و فلاکت کشورجنگ زده و فلاکت بارت باشه طالبان رو در یاب مسائل ایرانیان چه ربطی بتو افغانی داره تو به کل ابا و اجدادت خندیدی که افغانی ها بخواند از ایران سوءاستفاده کنند خیلی ناراحت هستید ایران برای ایرانی‌هاست برید همان خراب شده خودتون که جنگ قومی مذهبی دارید خخخخ ببند تو دهنت باو
پاسخ
محمد
-
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
آقای بامری برو جای دیگه کاسبی کن محبوبیت مولانا عبدالحمید در دل مردم است .خدا بهش عزت داده شما خودتان را خسته نکنید.در ضمن مولانا عبدالحمید و مولانا چابهاری دو شخصیت مهم بلوچستان هستند.
پاسخ
احمد
-
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
ما مردم سیستان و بلوچستان برای عبدالحمید جونمون رو فدا میکنیم و این طرح های حکومت هست که مولای ما را از چشم بقیه مردم بیاندازد ولی کور شود هر انکه نتواند مولای ما را ببیند فقط اقای عبدالحمید اعلان کنند ببینند چه بلایی سر این سپاه و حکومت میاریم ما جانمان را برای این مردم خواهیم داد و جواب قاطعانه ای به این سپاهیان مزدور و عواملش دادیم و از این به بعد هم خواهیم داد و روزی نیست که در کوهها و بیابانها جون چندین سپاهی مزدور را نگیریم و انشالله و به امید خدا هر روز بیشتر این سپاهیان را به درک واصل خواهیم کرد
پاسخ
رها
-
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
برادران اهل سنت و بلوچ ما شیعیان
۴۴سال هست که چوب حمایت از مردم مظلوم فلسطین را میخوریم،وبه خاطر حمایت از مردم مظلوم فلسطین تحریم شدیم وبه خاطر این حمایت از برادران مسلمان خود راضی و خشنود هستیم گر چه در زندگی مادی سختی میکشیم،،،
ولی صد حیف که عده ای از برادران اهل سنت دم از همزیستی وصلح با صهیونیست کودکش میزنن،
من به عنوان یک شیعه سختی های تحریم مادی حمایت از مردم مظلوم فلسطین را به جان ودل تحمل میکنم،،
ولی دست از حمایت فلسطین در مقابل دشمن بر نمیدارم،،،اگر ایران عزیز دست از حمایت اسرائیل بردارد امریکا وغرب در یک ثانیه تمام تحریم های ایران را بر میدارن،،،من نمیدانم چرا یک عده خودشان را زده اند به ندانم کاری
ودارن با دشمنان اسلام کار میکنن
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
نه این عبدالحمید دلسوز ایران است نه مسولین بی لیاقت کشور .عبدالحمید دلداده سعودی و حاکمان دلداده فلسطین هر دو هم عاشقان طالبان بی فرهنگ.تا اینجا که هیچ کدام دلسوز ایران نبودند و هر دو جز تفرقه بین مردم عزیز کشورمان به چیزی نمی اندیشند و هر دو دنبال روی ۱۵۰۰ سال پیشند .ما ایرانی هستیم و فرهنگ خودمان خ بیشتر از فرهنگ به زور تزریق شده اسلامی حرف برای گفتن دارد.و مردم عزیز ایران باید فقط به ملیت خود پایبند باشند نه به مذهب و خرافات اینها که جز جدایی هیچ برایمان ندارد و مذهب تنها چیزی است که هم مسولین سنی و هم شیعه و هم انگلیس و آمریکا و روسیه از آن منفعت میبرند و این مسیله در این ۱۵۰۰ سال خودش رو و هم در این ۴۰ سال نشان داده.بهتر نیست یه کم ایران فکر کنیم اینهایی که برای دیدن ماه با هم در گیرند.پس هیچ نیستند و فقط دکان گوش بری مردم رو رونق میدهند
پاسخ
بهزاد
-
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
بله دقیقا عبدالحمید اسماعیل زهی صحبت از این می‌کند که زنی که آرایش کرده و خود را در ملا عام نشان می‌دهد در واقع حرام است بعد از انور زنانی رو ملاقات می‌کند که مثلا حجاب سفت و سختی ندارند و آرایش کردند تناقض بدترین شیوه ای است که می‌تواند از محبوبیت یک شخص بکاهدحتی بسیاری از اپوزیسیون خارج از کشور اصلا از این فرد یادی هم نمی‌کنند وحتی از او بشدت انتقاد می‌کنند در ایران هم که شاید بین مردمان منطقه خودش محبوبیت داشته باشد والا در کل ایران نه
پاسخ
بهزاد
-
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
چه شیعه چه سنی رهبر فقط سید علی خامنه‌ای دوست محترم ما همه ایرانی هستیم با هر قوم و گویش و مذهبی و در بین ایرانیان هیچگاه جنگ مذهبی و قومی نبوده و نخواهد بود به یاری خدا ایران و ایرانی رو عشق است پاینده و جاویدان باد ایران و ایرانی در پناه خدا یا علی مدد
پاسخ
قاسم
-
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
عبدالحمیدتون بیشتر ب گربه نر و روباه مکار میخوره با اون عینک دودی و زات سیاهش تا خسرو هیچکسم تو شهر خودشم قبولش نداره مملکت چیه
پاسخ
بهزاد
-
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
چه شیعه چه سنی رهبر فقط سید علی خامنه‌ای دوست محترم ما همه ایرانی هستیم با هر قوم و گویش و مذهبی و در بین ایرانیان هیچگاه جنگ مذهبی و قومی نبوده و نخواهد بود به یاری خدا ایران و ایرانی رو عشق است پاینده و جاویدان باد ایران و ایرانی در پناه خدا یا علی مدد
پاسخ
بهزاد
-
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
باشه تو گفتی و ما باور کردیم یا علی مدد
پاسخ
بهزاد
-
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
مدیون هستی فکر کنی ما متوجه نشدیم تو افغانی هستی چون میتونی فارسی بنویسی میخوای تو کار ایرانی ها دخالت کنی آخه احمق فکری به حال کشورتون و طالبان کنید امثالهم تو رو چه به دخالت کردن تو کار ایرانی جماعت از ایالت قندوز و طالبان چه خبر؟؟؟خخخخخ
پاسخ
بهزاد
-
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
کشور همسایه افغانستان احیانا خخخخخ
پاسخ
هادی
-
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
عبدالحمید مرد عدالت خواه ومنصفی هستند
پاسخ
محمدرضا
-
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
بنده شیعه هستم عاشق مولانای عزیز و مهربان
مولانا عبدالحمید انسان شریف و دلسوز
به نظرم همه ی شیعه و سنی مولانا را دوست دارند ، طبیعی است یک سری با عقاید ایشان از جهت فقهی یا سیاسی مخالف هستند و دیدگاه های دیگری دارند
هر کس حق دارد هر عقیده ای داشته باشد و مهم دوستی و محبت و همکاری بین همه است
به نظرم شیعه و سنی باید با هم باشند در کنار هم باشند ، هر اختلافی هم دارند ، بین خودشان یا حل کنند یا اگر حل نمیشود نباید موجب درگیری بین آنها شود نباید بین مسلمانان تحت هیچ شرایطی نزاع و اختلاف و تفرقه و درگیری باشد
ما در اسلام ، چند دسته شیعه و چند دسته سنی داریم ، هر دسته ای ، خودش دسته و فرقه های متفاوت دارد ، نباید این امور موجب نزاع شود
اگر مولانا اعلام کردند امروز عید است ، دوستان ایشان پیروی کنند و عزیزانی که در امور دینی و فقهی از عالم دیگری پیروی میکنند ،طبق نظر مولانای خود یا مرجع تقلید خود عمل کنند
البته در ایران ، در ارتباط با شیعیان ، مقام معظم رهبری حکم واحد برای همه باید صادر کنند ، لذا در این موضوع ،به حکم شرع ، طبق اصل احتیاط که یکی از اصول عملیه است رفتار میکنند.
با آرزوی موفقیت و پیشرفت اسلام ، مودت مسلمین
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
این دیلی فوتبال جاسوس و خبرچین آخوندهاست
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
کدام مردم ایران،مردم ایران اوراادم محسوب نمیکنندبه حمیدکفتارمعروف هست
پاسخ
بهمن
-
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
دختران لخت؟! منظورت همونایی هستند که توی سطل زباله دنبال روزی میگردند؟ در حالیکه نونشون توی کشورهای بیگانه داره میسوزه؟
مملکت به مغز عاقل احتیاج داره. اونی که لخته، مغز برخی هست که نونشون در گرو آدم فروشی و کوچک کردن سفره مردمه.
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
عیدفطربایدماه دیده شود،متاسفم که بخاطر لجاجت دین رسول الله رافروختیدشمانه فقط دین نداریدکه مرام وغیرت نداریدماه دوشبه صیغه جدیدی است که منافقین انرا امروزرواج دادندشرم اورهست،؟قرارنیست اگرماه دراروپادیده شددرایران عیدفطرشود مسلمانی ابنگونه دقیقاکفرمطلق ومسلمانی ابولهب هست ،تبت یداابولهب
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
عیدفطربایدماه دیده شود،متاسفم که بخاطر لجاجت دین رسول الله رافروختیدشمانه فقط دین نداریدکه مرام وغیرت نداریدماه دوشبه صیغه جدیدی است که منافقین انرا امروزرواج دادندشرم اورهست،؟قرارنیست اگرماه دراروپادیده شددرایران عیدفطرشود مسلمانی ابنگونه دقیقاکفرمطلق ومسلمانی ابولهب هست ،تبت یداابولهب
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
مولوی باشدبرای خودمردم بلوچ،خودش میداندبااعمالش،خداکندآخرتش رابخاطرلجبازی نابودنکندوگناه چندمیلیون بلوچ رابه گردن خویش نیندازدکه بخاطرلجبازی یکروز زودترعیداعلام کرد.....اینقدهم به هم نپرین،،عیسی به دینش موسی به دینش...مولوی هم بافتواهاش باشدبرای مردم بلوچ...آنهایی هم که عقل دارندمیدانندکه آخرتشان رابخاطراعمال سیاسی نابودنکنند...فرداهمه مادریک وجب جامیخوابیم وفقط اعمالمان به دادمون میرسد،نه مولوی نه کس دیگه بدردمانمیخورددر شب اول قبر....اللهم عجل اللولیک الفرج❤❤❤
پاسخ
راحله
-
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
امام جمعه چابهار با فشارهای امنیتی مجبور شد که عید را شنبه اعلام کنه
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
عیدبادیدن ماه اعلام میشودحمیدکفتاراثبات کردکه ابدابه دین اعتقادندارد،این دیگرنقض دین خداست که ماه دیده نشودواعلام عیدکنیدچون رفیقتان درفلان کشور اعلام کرده عیدهست ،ایادیده شدن ماه دراروپا دلیل میشودکه درایران هم عیداعلام شود؟؟؟فقط تاسف تاسف که دین رسول الله
صله راعلناحمید کفتارنقض کردواقعاتاسفبارهست،غیراز با ندشعبون بی مخ و بی حجابهای سکس داخل مسجدایرانی هاشماراابداقبول ندارندچون مزدوراجنبی ،خاین،وسرباز صهیونیستهاهستید
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
?مردم رو چی فرض کردید
فکر کردید رسانه تنها شمایید
پاسخ
عماد
-
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
دوست عزیز اگه منظورتون اختلاف در روز عید فطر هستش باید خدمتتون عرض کنم ک در غروب جمعه ماه ب وضوح قابل مشاهده بود در صورتی ک ماه یک شبه رو اصلا ب راحتی نمیشه پیدا کرد!
مولوی عبدالحمید طبق مشاهدات تیم رویت هلال مسجد مکی روز جمعه را عید اعلام کرد ن تابعیت از پادشاه کشور همسایه
پاسخ
امید
-
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
درود خدا بر همه مسلمانان علی الخصوص برادر عبدالحمید.و همچنین برادران شیعه.
عید و شادی مسلمین را با یاوه گویی خراب نکنید.
پاسخ
مسود
-
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
مردم میزان محبوبیتشون رو پیش مردم سیستان دیدن
شماهم این آبهارو بریز اونجا که میسوزه
پاسخ
حبیب
-
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
توف‌به.ذات.دروغگو
پاسخ
ایرانی مسلمان
-
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
مملکت خویش کیلویی چند
ایرانی هستند وقانون کشور عزیزمان ایران اسلامی با رهبری امام خامنه ای عزیز و بزرگوار
پاسخ
رضا
-
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
دوزار بده آش
به همین خیال باش

یک شیعه
پاسخ
خاکی
-
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
صحبتهای اودرموردتیزبین بودن یکی ازروستاهاودیدن ماه نشان ازلجاجت دارد بله مصلحت ملک خویش راخسروان داندولی همین مصلحتی نبودکه عربستان سرآن بامالجاجت میکرد،بعداز۴۴سال مقاومت تمامی ابرهاکناررفت،حقانیت ایران به تمامی دسمنان بااثبات رسید،دیگراین لجاجتهای بیخودی فقط ملت بلوچ راآزارمیدهد
پاسخ
فرشید
-
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
چرا یه نفر به مولوی عبدالحمید نمیگه سعودی اومده دست بوس تو که نوچه اون هستی چرا خوابی
بدبخت وطن فروش
پاسخ
رضا
-
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
ترسو شما ها هستید که حتی جرات ندارید اسم خودتون رو توکامنت بگذارید وبا اسم ناشناس کامنت می گذارید مولوی عبدالحمید با توجه به اینکه حکومت به کسی رحم نمی کنه حتی به خودی ها ولی حرف حق رو بیان میکنه من با اینکه شیعه هستم ولی از مولانا حمایت میکنم
و ایشان رو شخصی آزادی خواه و ظلم ستیز
می نامم درود برمولانا
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
تابع رهبری؟؟یعنی عقل و شعور رو تعطیل کنیم مثل نماینده های مجلسمون و بگیم مجری فرمایشات رهبریم؟؟!!
چرا مستقل نباشن؟
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
نظام مقدس؟؟!!
تو کدوم نظام مقدس اینقدر فقرو فحشا و تورم و اختلاس و دزدی و غارت مسئولین و غرب نشینی آقازاده و...داریم؟!
تو کدوم نظام مقدس،تجاوز به دختران معترض در زندان،به اسم اسلام داریم؟؟!!

تو کدوم نظام مقدس،دستگیری و اعدام به فاصله یک ماه،،برای خفه کردن صدای اعتراض،داریم؟؟!!
پاسخ
رضا
-
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
پس بگو تجزیه طلبند. کدوم صلاح کدوم مملکت؟ اصلا همین صحبتهای عبدالحمید که گعت ما تابع هیچ کشوری نیستیم و همین رفتارش خودش نشانه تجزیه طلبی هست
پاسخ
مصطفی
-
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
فعلا ک ادم خوبی بوده و در مقابل ظلم سر فرود نیاورده
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
شمامیفرماید آقای عبدالحمید خان خودش رفته ماه را روبت نموده. اولا این فیلمی که فرستاده شده محبوبیت رهبرمااهاسنت را نمیشه بااین فیلم بیان نموده چون جمعه ها عادی خودش معلومه و جمعیت را نشون میده. دومااینکه اهلسنت هیج وقت براساس دیدن یه شخص ک بگه ماه را دیده عید اعلام نمیکنه. دفترشیخ الاسلام بنابر شاهدت 30نفرشاهد واونم هرکدام از خبرهترین افراد حاضر بر رویت ماه ودیدن ماه در آسمان زاهدان را دیروز عید اعلام کردن. تواتر در مسایل فقهی امریست که چندین نفربایدشهادت بدهند ک ماه را دیده اند وبعد جسله علمای بزرگ بررویت ماه تشکیل میشه و نظرات خودشان را بیان میدارن. بعد اعلام میکنن عیده. ولی شما ک آگاهی محیطی ن از زاهدان ون علم فقهی دارید آمده اید برشیخ الاسلام ایراد میگیرد بخدا فهمیدم ابله ای بیش نیستی ولی ارزش جواب دادن هم ندارید ولی گفتم چون بقیه بدونن دیدن ماه بر شاهدت یک نفر قبول نمیشود و بس. وبعد اینکه وقتی اسم شیه الاسلام را برزبانت میاری احترام خودتو نشون بده وهیچ شخصی را با حرفات تحقیر نکن
پاسخ
آرمان
-
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
ملت بلوچ چه صیغه ای هست دیگه ؟ لطفا بدعت سازی نکنید دوست عزیز. قوم بلوچ درست تره . ما همه یک ملت هستیم. ملت ایران
پاسخ
یوسف
-
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
تو فلسطین ول کن کن فعلا به فکر ملت خودت باش که همه رو بدبخت کردید
پاسخ
بانو
-
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
والا اونی که تافته ی جدا بافته ی دنیا شد یکی دیگه بود نه مولانا عبدالحمید. آقای اخترشناس با تلسکوپ هابل ?
پاسخ
یاس
-
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
واقعا متاسفم واسه دیلی فوتبال بخاطر نشر دادن حرفهای دروغ درضمن این یارو شعیه هست اهل دلگان ایرانشهرکه این عکسو گرفته.بلوچا بهشون میگن کافربلوچ.من خودم چابهار بودم کل مردم چابهار واسه عید به مصلی آمده بودن.وقتی مولوی چابهاری نیومد.هرکی وسیله داشت.رفتن کنارک یا کمب دور اطراف چابهار واسه نمازعید.بقیه مردم که نماز نخوندن.ولی واسه شیطان روزه نگرفتن.درضمن همتون دیدید ماه دوشبه بودو نیازی به تلسکوپ نبود.به پشت بام رفتم هم نیازی نبود.پس لطفا اونایکه دنبال تخریب هستن.چرت نگن.درضمن اگه شما ماهو با تلسکوپ ببینیدعید نمی‌کردید چون عربستان و کشورها مسلمان عید کرده بودن بخاطر لج و لجبازی شما اول برید خودتونو اصلاح کنید.بعد حرف بی ربط بزنید.جانم فدای مولانا عبدالحمید
پاسخ
حسین
-
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
تو شمرهم نیستی ومسلمون هم نیستی ریاکار چه برسه به شیعه_شیعه ها جدا از دروغ های سیاسی هستن
پاسخ
یاس
-
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
مولانا تو کل بلوچستان صدرصد مردم بلوچستان و بلوچستان پاکستان جونشون میدن بخاطر رهبرخودشون مولانا عبدالحمید عزیز.با اینکاراتون محبوبیتش بیشتر میشه نه کمتر.پس لطفا کمی بخودتون بیایید.
پاسخ
حسین
-
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
رسانه هم نیستن فقط دروغ
پاسخ
آرمین
-
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
میبینیم آخر سر کی سربلند و کی فراری میشه
پاسخ
هادی
-
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
پروپاگاندای رژیم منحوس جمهوری اعدامی اسلامی هستی نه خبرگزاری اسم فوتبال را هم از روت بردار چون فوتبال حرمت دارد آقای دیلی
پاسخ
ناشناس
-
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
دیلی فوتبال اینو بدون که دریا به پوزه سگ نجس نمیشه اولا بعد شم می‌دونیم سوختگی داره بدجورم داره اینکه از زبان مثلا چندتا ساندیس کامنت بذارید چیزیو حل نمیکنه . کسی که عزتشو خدا داده با ور زدن چند تا کاسه لیس از بین نمیره
پاسخ
ناشناس
-
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
عجب، محبوبیت میخوای ببینی یه نماز جمعه بیا زاهدان?✌️
پاسخ
آریا
-
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
این مردک میخواد قد علم کنه در برابر رهبر شیعیان جهان،آیت الله خامنه ای !!!دیگه نمی‌دونه سگی که توی کوچه آیت الله خامنه‌ای پرسه میزنه از این مردک، ارزشش بیشتره.درضمن ساندیس خور خیلی قدیمی شده?.با این حال ساندیس خور خیلی بهتر از ?خور است??
پاسخ
علیرضا
-
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
آقایمان فقط حضرت امام خامنه ای،مرگ برمولوی عبدالحمید
پاسخ
آریا
-
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
عجب!.مگه مردم زاهدان بخاطر این مردک میرن نماز جمعه!!؟برای امتحانی،یک هفته،یکی دیگه رو بکنند امام جمعه،ببینید که ،نه تنها یک نفر کم نمیشه،بلکه صدها نفر به جمعیت اضافه میشه.زنده باد رهبر قدرتمند ایران،آیت االله خامنه ای که پوزه تمام دشمنان خارجی و داخلی رو به اذن خدا به خاک مالیده?
پاسخ
آریا
-
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
عجب!?.فعلا که تو داری دروغ میگی مزدور اسرائیل.لااقل دروغی رو بگو که افرادی که توی زاهدان هستند ،نفهمند داری مثل?دروغ میگی?.99 درصد بدبختی مردم سیستان و بلوچستان بخاطر بیسوادی و حماقت و بیعرضگی این مرده که حتی ترسید با یک روحانی معمولی شیعه مناظره کنه?.درود بر رهبر قدرتمند ایران و ولی امر مسلمین جهان،آیت الله خامنه ای که پوزه تمام دشمنان خارجی و داخلی رو به اذن خدا به خاک مالیده.یاعلی(ع)
پاسخ
آریا
-
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
??
پاسخ
آریا
-
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
آره صدر صد شیعه ای???.من هم اهل تسنن هستم ولی فدایی آیت الله خامنه‌ای ،رهبر بزرگی که پوزه تمام دشمنان خارجی و داخلی رو به خاک مالیده
پاسخ
عسل
-
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
اگه قرار باشه آدم با حرف محبوب بشه من میشم امام جمعه همه تون???
می دونید اشتباه مردم مون چیه؟ به راحتی در میدان قدرت قرار می گیرن و با افزایش تعداد نفرات قدرت سیاستمداران یا امان جمعه ها یا هرکی که طرفدارش باشنو زیاد می کنن در حالی که افراد با لیاقت تر هم وجود دارن ، حتی اگه قدرتی برای اداره مملکت باشه باید اکثرش رو مردم تشکیل بده نه چند تا سیاستمدار و ..‌ معروف. مردم باید تک تک شون قوی باشن وگرنه به ابزار و قشر های مختلف تبدیل میشن و در نتیجه زندگی با کیفیت پایین تر خواهند داشت و فقط عاملان قدرتمند کردن بقیه میشن
پاسخ
پویا
-
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
سلام،
پس حرف و رفتار مردم مهم است؟ آفرین. این دقیقا موضوع اعتراض چند وقت اخیر می باشد.
اعتراض به کوچک شمردن حرف مردم.
پاسخ
حامد
-
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
ما فکر میکردیم این خصلت رنگ عوض کردن و مصلحتی رفتار کردن نسبت به مسائل دینی واعتقادی فقط خاص عبدالحمیده ولی حالا دارم میبینم که مریدان و نوچه هاش هم همین خصلت را دارن.
ما که ساندیس خوریم و متحجر ولی برای شما روشنفکرها التماس تفکر?
پاسخ
اشنا
-
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
این کشور مال همه هم وطنان است و اصلا بحث قومیتها و مذاهب مطرح نیست حقیر بعنوان یک شیعه با همه خودم را برابر میدانم
پاسخ
مصطفی
-
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
عالیه ...محبوبیتش رو از اسلام گرفته سا ایران یا از شما یا از خدا!!!؟ یا از امنیت موجود !؟؟ کی بهش امام جمعه زاهدان رو داده !!!؟؟؟ اگر رهبری داده که خوب انتخاب کرده !!!؟؟ این تعریف و اهانت متناقض چه معنی داره !!!؟ مگه اینکه شما یه وهابی باشی که بخوای بین شیعه و سنی اختلاف بندازی !!!؟ اونم به شکل جاهليت مدرن و سنتی سعودی !!!؟؟
پاسخ
مجید
-
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
جانت فدای عبدالشیطان داعشی زاده
پاسخ
حامد
-
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
ما که از فوتبال و فوتبالیست حرمت ندیدیم ولی هر وقت خواستی اسم پروپاگاندا را به زبون بیاری یه نگاه به همون جناب عبدالحمیدتون و مسجد مکی تون و شعار زن زندگی آزادی و شبکه های مورد حمایت شیختون یعنی اینتر نشنال و بی بی سی و بقیه رفیقاتون بنداز ، تا معنی پروپاگاندا برات روشن بشه
پاسخ
فرزام
-
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
جون تونو فدای این *** کنین...خیر خواه کجا بود ...ی پاکستانی کجا دلسوز ایرانی جماعت میشع...این چ *** ک خودشو دلسوز جلوه میدع
پاسخ
محمد
-
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
خدا حفظش کنه و بهش عمر طولانی بده.. خدا جای حق نشسته است
پاسخ
ناشناس
-
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
اقا ارمین شیعه سربلند ‌چون اقایی به نام صاحب عصر حضرت مهدی عج داره.اللهم عجل الولیک الفرج.آمین
پاسخ
ناشناس
-
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
زمان گذشته نه اینترنت بود ونه گوشی زندگی صلح صفاحی داشت سنی با شیعه دوست برادر بود الانم هست .اما ببینید تواین دیلی فوتبال چه خبره‌.اقای عبدالحمید.داره راهشو واقعا بد میره .چون خیلی چیزها ازشون شنیدیم .داره مخالفت می کنه باحجاب که این مسئله خیلی به ضرر مردم سنی وشیعه است
پاسخ
ناشناس
-
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
با درود به مردم بلوچ و کوردها ی عزیز
که واقعا با توجه به حرفهای این حکومتی ها که به دروغ بهشون میگفتن تجزیه طلب فهمیدیم وطن پرست واقعی هستن
در ضمن مولوی با مردم بودن شرافت و انسانیت رو برای تمام آخوندا و کاسه لیسها معنی کرد. ولی بازم شرافتی نه از حکومت نه کاسه لیسها نمی‌بینیم چون این چیزا ذاتیه
و آخر دیلی فوتبال واقعا خجالت آور هستی همش اخبار کذب و مسخره میدی فکر کردی ملت نمی‌فهمن یه سایت چرت و سراسر دروغ و فریب و کذاب.
گرد سم خران (سپاه و بسیج و لباس شخصی)شما نیز بگذرد
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
عجب آشفته بازاری شده این روزگار ما
خدایا خودت به فریادمان برس
نه تنها همه ملت سر کار هستیم بلکه دولت‌های ما و کشورهای دیگر هم سر کار هستند
پاسخ
بلوچ
-
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
این آقا این فیلم و از روستاش گذاشته اگه حقیقت رو می‌خواین نشون بدین .ومردم رو هیچی نفهم فرض نمیکنین همین جمعه صبحش نمازعیدفطر.ظهرش هم نماز جمعه اونو نشون بدین تا ببینید ارتشش چند نفره تازه همون تعداد ده برابرش تو دیگر نقاط استان این فرد که پروفایلش اسم وفامیلش زده برا مردم بلوچ شناخته شده هستن.
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
این اشغال خودفروخته زرمفت میزنه
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
هیچ غلطی تو و اون عبدالحمید صهیونیستت نمی تونین بکنید بجز آدم کشی و جلادی مثل داعش ، شما از نسل داعش هستید ، وگر نه مولای شما جرأت مناظره با رهبران حماس پیدا می کرد
پاسخ
مبین بلوچ
-
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
مولانا عبدالحمید حفظه الله نه تنها در ایران بلکه در کل جهان عالم شناخته شده و محبوبی است ما تک تک ملت بلوچ جانم خودمان رو فداش میکنیم
جانم فدای رهبرم مولانا عبدالحمید حفظه الله
بلوچم عاشق شیخ الاسلامم
پاسخ
رضا
-
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
چرت و پرت تحویل ندید۔من بعنوان یه کسی که نیمه بلوچم به شما میگم که مولوی عبدالحمیدو توی بلوچستان ایران و پاکستان بصورت فوق فوق العاده قبول دارن۔راحت میتونم بگم نود و نه درصد قبولش دارن
پاسخ
رضا
-
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
چرت و پرت تحویل ندید۔من بعنوان یه کسی که نیمه بلوچم به شما میگم که مولوی عبدالحمیدو توی بلوچستان ایران و پاکستان بصورت فوق فوق العاده قبول دارن۔راحت میتونم بگم نود و نه درصد قبولش دارن
پاسخ
مبین بلوچ
-
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
مولانا عبدالحمید حفظه الله نه تنها در ایران بلکه در کل جهان عالم شناخته شده و محبوبی است ما تک تک ملت بلوچ جانم خودمان رو فداش میکنیم
جانم فدای رهبرم مولانا عبدالحمید حفظه الله
بلوچم عاشق شیخ الاسلامم
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
یه مشت جیره خوار را محبوب او میدانی
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
داعش هم مردم را می‌کشتند و میگفتند ما دولت برحق و خوبی هستیم ??
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
ما هم دیدیم هرزه ها را به خانه ی خدا راه دادند تا سیاهی لشگر برای خود درست کنند ???
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
به تو چی وعده داده اند دلار یورو یا سکه !! که انقدر بیشرف شده ای برابر خدا
پاسخ
نور
-
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
فردی که مردمی را به گرسنگی و تشنگی دعوت میکنه هیچ تفاوتی با همتای خود ندارد......
پاسخ
قائم
-
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
شما اول برو درست تحقیق کن و الکی تهمت نزن ماه دیده شده هم زاهدان هم چابهار.
در ضمن نمیدونم دیلی فوتبال این همه خبرهای ورزشی از کجا کسب میکنه خیلی برازنده اسمشه!
پاسخ
قیصر
-
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
بخدا همه میدونن که این رسانه ها همش دروغ و مزخرفه
رسانه ی واقعی یعنی تویتر یعنی اینستا یعنی فیسبوک به اینا میگن رسانه مردمی چون دست تمام مردمه نه عده ای خاص
پاسخ
پاشا
-
۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
دیلی فوتبال میدونم که سایت مخصوص سپاهی!! فقط اینو بدون سپاه و آخوندها نتنها دیگه کوچکترین محبوبیتی بین مردم ایران ندارند بلکه بشدت مردم ازشون متنفرند!!البته بجز عده ی اندکی مواجه بگیر که نوشونشون توی همین پاچه خاریه!! میدونم نظرمو منتشر نمیکنی ولی حداقل خواستم خوب درجریان تنفر مردم باشی!! سایت پاچه خار به نام فوتبال به کام بعضی ها!!!!
پاسخ
محمد
-
۰۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
تو از طرفدارای آیت الله خامنه ای نیستی، حتی دینت اسلام نیست و مسلمون نیستی وگرنه از ایموجیای توهین آمیز و فحش گونه ای مثل? و ? استفاده نمیکردی، اگه مقداری روی این طرز ادبیاتت تجدیدنظر کنی، خیلی خوبه برات
پاسخ
ناشناس
-
۰۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
پاشا!
#پاینده_باد_جمهوری_اسلامی_ایران
#جمهوری_اسلامی_انتخاب_مردم_ایران_است
پاسخ
ناشناس
-
۰۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
چقدر آدمایی مثل شما کوته فکر هستن که فکر میکنن هر کی از اسلام و نظام یه دفاعی می‌کنه جیره خور(یا به اصطلاح شما کوته فکران ساندیس خور) نظام هست و اینکه دقیقا این مولوی عبدالحمید ملعون چه عزتی داره!!!!؟
پاسخ
ناشناس
-
۰۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
الان توکاسه لیسی کی میکنی ؟اگرحمایت ازحق کاسه لیسی است پس خرفهای تو عندکاسه لیسی است,,,نمیشود شخصی حرف یکسال قبلش راکاملانقض کند ۱۸۰درجه خلاف گذشته شودانهم روحانی"مگرایشان روحانی نیستند فرق نمیکند مفتی یااخوند,بهرحال روحانی محسوب میشوندپس توالان کاسه لیس این روحا نی هستی طبق نوشته هایت؟؟؟اگرگفتندتجزیه طلب ,به همه توهین نکردنددرکر دستان کوموله هاراتجزیه طلب خواندندنه مردان باغیرت کردیابلوچ وسیستان,, درکنارهرمسجدی چندتوالت میباشددرمیان اقوام فارس کردتورک کرد بلوچ عرب وووهم چندتاکفتارنجس وطن فروش خاین امثال کوموله منافق وووهستند این امرطبیعی است,کسی مولوی راوطن فروش معرفی نکرده اگرچنین بودکه الان و جودنداشت,امافریب خورده اطرافیانش میباشدواین خطرناک هست که حکومت اجازه میدهندافساریک فرددردست دیگران اجنبی هاومخالفین حکومت باشد با یدکنترل شودانگونه که ریاض هم ابتداکنترل کردامابعدکه دیدپررویی طرف زیاد شده کارش راتمام کرد.حکومتهابه افرادمیدان میدهندتاجنبه شخص رامحک بز نند,جوگیرشدن برای افرادباسنین بالاواقعامایه ننگ هست,حتی اگرفرزندادم با شد,جوگیرشدن,بی جنبه بودن,خودراگم کردن,غره شدن ,خودشیفته شدن ازواژه های ضداخلاقی است زیباست این خصوصیات اخلاقی ازخوددورکنیم
پاسخ
ناشناس
-
۰۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
ساندیس خوری نشانه انسانیت طرف وزحمتکش بودن هست که اهل خیانت و اختلاس ووطن فروشی نیستندباساندیس سیرمیشونداماشما شرابخوارها عرق خورهای هرزه ,وطن فروشی جیره خوری دلاری از اجنبی ,خاصیت شما افرادهرز ه و عرقخوروطن فروش مست بی ارزش هست که به هیچ چیزاعتقادندارید,, کفرچون خون دررگهایتان جریان دارد
پاسخ
ناشناس
-
۰۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
سپاهیان بسیجیها بیکارنیستندمثل من وتومفتخورعلاف نیستند,,انهاوقت اینکه به این چرندیات گوش دهندندارندانهاکارباارزش میکنندوقتشان برای این مزخرفات من و توصرف نمیکنندان غیرتشان شرفشان دفاع ازناموس واب وخاک این کشور هست ولاغیر"خودت رااذبت نکن,مردم سپاه وبسیج راواقعادوست دارندمردم ایران قریب ۹۰میلیون نفرهستندان جمعیتهای دههامیلیونی درنمازعیدسعیدفطر,۲۲بهمن, ووو تماشاکن,انهاملت ایرانندوبه فضای مجازی اهمبت نمیدهنددرفضای مجازی همین ۲۰۰تا ۳۰۰هزارنفراشوبگروسکس که درکلانشهرهامراکزاستانها باندهای ۲۰ نفری جمعندخلاص میشوددریک سالن ۵۰نفرواق واق میکنندگویندوای مردم ایران شعاردادندجمعا۵۰نفربو دند,طرف معنای ۹۰میلیون نمیداند۱۰۰نفر۱۰هزارنفربرایش خیلی زیادبنظرمیاد,,,دقیقادر اشوبهادرکلانشهربودم درچند ساختمان ۴۰واحدی,جمعااز۳۰۰واحد۴واحدواق واق می کردنداماباورنمیشدکه چهار واحدهستندتک تک شناسایی کردیم,,,دوست عزیزدنبال واقعیتهادرفضای مجازی نباش,,,فضای مجازی نت سراسردروغ وشایعات هست,تنفر ازسپاه یابسیج هم ان ۲۰۰هزارنفرکافرضددین ومعاندین دارند۲۰۰و۳۰۰و۵۰۰هزارنفرملت ایران محسوب نمیشوندایران ۹۰میلیون نفرهست
پاسخ
خالد
-
۰۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
یادبگیرازطرف خودت حرف بزن,اگرمسلمانی,,,توایده من رانمیدانی,,ازطرف ما حرف نزن وکیل مانیستی ,
پاسخ
ص.ن
-
۰۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
قابل توجه ، مولوی ابدالحمید ، گفته ی شما با عمل تان یکسان نیست ، تو امام جمعه ضرار هستی / ایران اسلامی رهبر دارد .
پاسخ
جابر
-
۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
توکفتاری بیش نیستی نه بلوچی نه سیستانی ,مردکه بهایی رذل پست فطرت خودت رابلوچ ویاسیستانی جانزن,تویک صهیونیست ضداسلام ودین هستی,,خفه شو,,منافق هرزه صفت وطن فروش دهان کثیفت راببندتامردم توراسقط نکردندخفه شو
پاسخ
ناشناس
-
۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
یعنی فقط امسال این اتفاق رخ داد!!!!!؟چرادرطی این سالهااینگونه اعلام نشد؟جوانک شنیدم اهل سنت دروغ نگویند,حرف پارسال خودوده سال قبل خودراهر گزنقض نمیکنند,وووشماهمه حرفهای امسالتان باسالهای قبل ضدونقیض میباشد ودروغ رواج میدهیدکه زشت هست به خودتان بیاییدهمه مشکل اقتصادی داریم وعلتش هم حمایت ایران ازفلسطین,,,,اهل تسنن ,,,,,هست که بابت ان همه ایران شیعیان سخت تحریم میشونداری,بخاطرحمایت ازاهل سنت فلسطین ماشیعیان سختی اقتصادی متحمل میشویم یک سال این تحریمهاروسیه راباانهمه قدرت به تنگ اورده,۴۵سال ایران تحمل میکندچه قدرتی است ؟یکماه ترکیه تحریم شد لیر ترکیه ارزشش یکماهه شد یک سوم ""لطفاکمی فکرکنیدبدانیدشیعیان بخاطر فداکاری دردفاع ازفلسطینی که اهل سنت هست سختیهای اقتصادی تحمل می کندطبیعی است درتحریمهااقازاده هابوجودمی ایندچون احتکارمیکنندوناشناس میمانندووویک کشورپیداکنیدتحریم باشدومشکل اقتصادی نداشته باشداگرباهم دوست باشیدوتحمل کنیدوبه مزخرفات اراذل هرزه بی دین اهمیت ندهیدمشکلا ت به حول قوه خداتمام میشود,توکل به خدا,,,لاحول ولاقوه الاباللهوهوالعلی العظیم
پاسخ
ناشناس
-
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
یعنی همه الان مردن,کسی زنده نیست,,شمادوست عزیزمیشناسم زیادچوخان میکنید کاکاماخودم ابادانیم,اماشمارودست مازدیدمرتب چوخان وخالی بندی میکنیداماالان دوره این حرفهاتمام شده چوخان کسی گوش نمیکنه,میمیرند وووتمام شدامروزهر کس برای منافع خودش میمیردنه دیگری,,دیدی عبدل هم بازنهای سکس درمسجد صفاکرد,اعتقادش تمام شدمسجدجای سکس بازی نیست اینرابایددانست ورعایت کردسکس جایش درکاباره کافه کازینو هست نه مسجد,,,نعوذبالله,واقعامفتی هست روحانی هست ,!!!!!!!دراین سن وسال وسکس !!!خوبیت نداره,,,درموردماه اگرواقعا شمااکیپی هستیدخب یک نفرهم ازحکومتیهامیبردیدونشان میدادید,چگونه شدهمه ساله طبق اعلام حکومت ماه دیده میشدفقط امسال اینگونه شدکه شمادیدید درحا لیکه درایزان کسی ماه راندید,این سوال اساسی است ایاسال قبل هم شمازودتراز حکومت دبدید!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
ناشناس
-
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
توچه میخوری ساندیس گیرت نمیاد,شاش شتر میخوری !؟غیرازاین چه بلدید بگویبد سوادنداری جواب دهیدحاشیه میرید,,, ببینم این واقعیتی هست چرا چرا هرسال شماماه رابرخلاف حکومت نمیدیدی !!!!!!!!!!!!؟؟؟امسال گروهتان دیدیکی ازحکو متیهاهم میبردیدوماه رانشان میدادیدمسلمان برای دین خداایثار بایدبکندواین ازوا جبات بود,لجبازی کردن گناه کبیره هست ماه راندیده بگویی دیدم چون فلان کشور دیدچه ارتباطی به جو ومکان اسمان ایران دارد؟؟چراسالهای قبل اینحرکت نکردید این یعنی تمام حرکات رفتارخرفهای سالهای قبلتان رانقض میکنیدیعنی یاامسال یا سالهای قبل فیلم بازی میکردیدرفتارتان نمایشی بوده ,,,تاسفبارهست مسلمانی که ریا وتظاهرکندگناهش بخشیدنی نیست
پاسخ
ناشناس
-
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
ارواح پدرت!سپاه حامی نداره؟به همین خیال باش
پاسخ
ناشناس
-
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
ما به تو و امثال تو میگیم.
جیره خوار....
پاسخ
ناشناس
-
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
??
پاسخ
ناشناس
-
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
وای خدایا ببین اینها رو .
بابا برید تو شهر .
اینقدر تو پادگان نشینید.
شما ارگان های نظامی.
حداقل ببینید که مردم دیگه اون مردم ۵۷ نیستن.
بخدا دیگه تو اون بمیری ها نیست.
خیلی زود جمهوری اسلامی در ایران از بین میره.
پاسخ
ناشناس
-
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
کدام ظلم,درحق کی ؟میشه ظلم معناکنی؟اکثرروستاهاوبلوچستان کلا اب وبرق وگاز محروم بودندبااینکه کشورتحریمهای ظالمانه امریکاست بسیاری ازروستاهاابادکرده مشکل تحریمهااگرنبودجهان بایدایران راالگوی اقتصادمیکرد,تحریمهای زوری ,بی دلیل ماازفلسطین مظلوم حمایت میکنبم که بیش از۹۰درصدان اهل سنت هستنداین ظلم هست که به جای تشکرحرفهای دیگربشنویم,کن تعقل,,هرکدام ازکشورهای همسایه جای ایزان بودبااین تحریمهای کشنده,نان خوردن گیرنمی امد,روسیه باانهمه قدرت یکسال نشده ازبعداقتصادی پس رفته,ترکیه یک ماه تحریم سدلیریک سوم شد,اماایرا ن ۴۵سال تحریم شدیدامریکاست واقعاکوه بود تحمل نمیکرد,اهل تسنن بایدایران را تمجیدکنندکه اینگونه ازفلسطین قبله اول مسلمین حمایت میکنند
پاسخ
ناشناس
-
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
چقدر خوبه که تو فضای مجازی از الفاظ زشت استفاده نکنه.
شماها که حامی امام زمان .
بخدا درون تون هیچ دین ایمانی نیست.
والا این وضع شما و کشور نبود..
البته الله برای ما مبارک است و بینا.
پاسخ
رحمانی همدانی
-
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
این که جمیعتی نیست پشت سر امام جمعه همدان 3برابر ایشان جمیعت برای نماز عید فطر وایساده
پاسخ
ناشناس
-
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
خداییش پای منقل مینشینیدتوپ که سدیدمینویسید,کی حوصله این همه نوشتن دارداکثرا نشیه وبیکارهستیدبافروش ووزندگی میگذرد؟؟؟کله هاهمیشه داغ هستند
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
توباشاش شتر میفروشی,,معنای شرف میفهمی,زرمیزنی,بی ادب ,,بروادب یادبگیر,, ملت ازافرادبی ادب بیشعورمتنفرند,حامیانش همه چون تواراذل و هرزه وبی ادب هستند؟نتیجه اش اینگونه میسود,چراسالهای قبل عیدرا اعلام نمیکرد؟یکباره بیدار شد نعوذبالله پیامبرشد؟کسی که حرف ورفتارسال قبلش همه را۱۸۰درجه تغییردهد و نقض کندقابل اعتمادنیست الا افرادجاهل ونادان ازاوپیروی کننددراسلام بالاخص اهل سنت دروغگویی ریا نابخشودتی است ایشان دررفتارشان نیرنگ دروغ وریا کردنداگرریانیست به من بگوییدتابدانم یاسال قبل هم برخلاف نظام عیدرااعلام کرده است ؟؟؟؟؟؟؟کسی که رفتارسال قبلش باامسال انهم درسن بالای ۶۰و۷۰سالگی کاملا متناقض باشدارزش نداردحامیانش واقعاافرادساده لوح وبیسوادهستند
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
تو و امثال تو که شیعه هستید فقط برای یک چیز از هر کسی مگر دستورات خدا اطاعت میکنید آن هم بی بند وباری و مسلمانی که مثل حیوان زندگی بخواهد طرفدارانی چون تو دارد! امثال تو دستورات بهایی و وهابی و داعشی منافق کوموله تجزیه طلب و عبدالحمید خارج از دین را که بخاطر ریاست و سکه های سعودی اسرائیلی او هم دینش را فروخته را دوست دارید چون حیوانیت شما را بر وجدان و انصاف و انسانیت و دینداری مسلط می‌کند و از حیوان دیگر هیچ انتظاری نیست
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
شما که ماه رافقط امسال البته فقط امسال دیدیدنه سالهای گذشته !!!!!!!!!!!جرا یکی ازافرادیکه مثلا جزوگروهتان نیست یاازحکومت عست باخودهمراه نکردید تااوهم باشماماه ببیند,شماواقعیت بگوییدکه طبق کقته های فلان کشورماهم ماه رادیدیم!!!این خیانت هست ماه ندیده اعلام کنید,خیلی راحت هست فهم این دروغ ,,,چراهرسال یاپارسال نمیدیدفقط امسال اینگونه شد!!!!!!!!!!؟؟؟نه جیگر دروغ ودغل گناه هست ضمناجمعه ماه به زوردیده میشدچرابیجهت میگویید رو زجمعه مانیم ساعت ور رفتیم تاذره ای ماه دیدیم ..شخصا بادوربین هم شب پنجشنبه نگاه کردم ماه رویت نشد,,,,انهاکه جمعه خوردندیکروزکمترروزه گرفتند
پاسخ
اشنا
-
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
وقتی سرسپرده اجنبی باشی دوستت دارنداین طبیعی است هنرنیست محبوب,اسراییل هم هست بهاییهاهم محبوبش هستنددختران سکس هم که درمسجدصفاکردندحامیش هستنداینگونه حامیهافاقدارزش هستند
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
اونها در پادگان برای ملت ایران خدمت گذاری می‌کنند مثل شما هرزه ها بیکار نیستند که خودشان را شبیه زامبی کنند و در خیابان ها واق واق کنند . ۷ماه قبل در اوج مثلا آشوبتان
در تهران پارس یک مست در یک واحد و آخر خیابان هم فامیلش در واحدی دیگر کمی واق واق می‌کردند و می‌رفتند پی عیاشی شان تا فیلمی برای انتر نشنال بگیرند !! از آن همه ساختمان و جمعیت !! شما زیاد در توهمات خود به سر نبرید
پاسخ
محمدرضا
-
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
روبای مکار و تعداد کمی گربه نر همراهش
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
ما هم به تو وامثال تو می‌گوییم مسلمان خارج از دین ، داعش وطنی و کافر دین خدا و فریب خورده ی ماهواره
که بخاطر هرزگی و شیطان پرستی نوکر اسرائیل و غرب شدی و برای چند دلار دینت که هیچ خودت را هم میفروشی ! کاسه لیس ....
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
پسرک به اروپا المان انگلیس امریکاسربزن,,همه جای جهان افرادی از سطلهای. زباله امرارمعاش میکنند انهاکه کشورهای پیشرفته جهانند,برووببین ,همینجوری فتوانده,افرادراتحریک نکن,,بروامارات ترکیه صف گداهاراببین وووهمه جای جها ن بوده هست خواهدبود,,توبیسوادی سفرنکردی فقط خانه ات تاخیابان بلدی , بروکشورهای ثروتمند راببین وگداها فقرا زباله جمع کنها ببین باایران قیاس کن انگاه خواهی فهمیدکه ایران بسیاربهترازانهاست الان ازبس باندهرزه شعبون بی مخ مغزتون شستشوداده باورتان شده ,,,علی اباد,اباده,,,,ببین بعدنظربده تاگناه نکنی بعلت دروغگویی
پاسخ
بلوچ
-
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
۲۰تاماشین و۵۰نفراسکورت ومحافظ داره چگونه بایدمال دنیا راببینی ومعنا کنی , بیش از ۵۰تاخانواده هزینه اش میباشدووو خودتی
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
پاشا حیوان زنجیر شده ی ماهواره و شیطان !! فقط اینو بدون این توهماتی که عده ای هرزه و بی ناموس کافر که بخاطر عرق سگی و فحاشی انسانیت را به کثافت کشیده بودید و می خواستید ایران را جولانگاه مست ها و فحاشه های رها شده در خیابان ها به نام آزادی بکنید تمام شده از خواب غفلت بیدار شو . و مثل بچه ی آدمیزاد بندگی خدایت را بکن
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
یاسی جون پاشو برو دست عبدالحمیدت رو بگیر و برید پاکستان .. گورتون رو گم کنید ایران جای کافرهای داعشی نیست شاید این مردم سیستان بلوچستان هم نفسی راحت از دست این ظالم که با زور و کشتار مردمش را آزار میدهد داشته باشند
پاسخ
زهرا هاشملو
-
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
من ضمن موافقت وهم نظر بودن با آقای پاشا باید اظافه کنم که متاسفانه ..متاسفانه سپاه ودستگاه حاکمه وحتا خود رهبر دیگه محبوبیت اولیه را ندارن من به وضوح شاهد هستم که اکثر ادمهای اطرافم هرروز بد وبیراه میگن با تنفر ، فقط ترس از بگیر وببند وبیکار شدن باعث شده سکوت کنن والبته هراس افکندن تا آخر جواب نمیده شاه ملعون هم مردم رو به شدت میترسوند خب چه شد اخرش ؟
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
مبین لوچ حرف تازه ای بزن این مردک موله تون در تمام دنیا شناخته شده بخاطر جیره خواری از سعودی اسرائیلی و دشمنان ایرانم . یا باید درست شوید یا زودتر بروید در سرزمین نژاد پرستان !!
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
شیعه نژاد پرست مذهب پرست و داعش نیست شیعه با اسلام واقعی حکومت می‌کند نه مثل عده ای برای ثروت و قدرت و ریاست سیاست کنند
پاسخ
مریم
-
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
فداش کن فداش بشی ولی خودت رو جمع نبند یاتعداد خاص رو نگو ما مردم کل سیستان.....
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
جای حقش را دیدیم با زنان لخت شده ی فاق شلوار نمایش داده عکس سلفی بگیری حتما عمرت طولانی میشه ?? منتظریم جواب حق خدا را هم برایش ببینیم ??
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
نماز جمعه ی زاهدان دو گروه هستند نیمی کاسه لیس عبدالحمید که با پول حرام و خون هم وطنانشان شکم زن و بچه سیر می‌کنند و نیمی از ترس این ابو لهب ها می آیند
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
باید در ظاهر دوستش داشته باشند بدبخت های بلوچ که ماشین ضد گلوله و سکه های عربی و سلاح های جنگی ندارند عده ای ظالم داعشی بر مردم این استان مسلط شده اند تا کی که نابود شوند و مردمش نفس راحت بکشند
پاسخ
آرش
-
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
روباه مکار گربه صفتان هستند که خون مردم را در شیشه کردند
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
اگر دوشنبه ماه را از حیاط دیدی،کمی مطالعه کن،گردی یا قوس ماه به سمتِ غرب بود یا شرق،چون نیمهِ دوم ماه قوس یا کمانِ ماه به سمتِ شرق است،دوشنبه که۲۶روزمیشود؟!
چرامیگویند ماهِ شبِ ۱۴؟چون وسطِ ماهِ قمری ماه کامل است،
فرض براینکه کل مردم استان وحتی سیستانِ پاکستان به ایشان اعتقاد دارند،
با کمی مطالعه(کتابِ خودِ اهلِ سنت)نماز جمعهِ معاویه در چهارشنبه!
مسجدِ ضرار،کعبهِ اصحابِ فیل!
فقط مطالعه آزاد لطفا
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
تعجبِ من از اینست،که می‌گویند دوشنبه دیدیم!ماهِ شبِ دوشنبه،ماهِ آخرین روزهایِ رمضان بود،نه اول شوال.
اینهاییکه اینجوری کامنت مینویسند،فکر نکنم از رویِ ایمان به خداباشد،حاضر نیستند کمی مطالعه کنند،وگرنه معاویه طرفدار داشت،وروزِ چهارشنبه نماز جمعه خواند!
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
عسل خودت هم نمیفهمی چی میگی !! یاد بگیر نمیدونی چی به چیه کارشناسی نکنی . اولا کسی که سیاستمدار شده از خوده مردمه . طوری میگی انگار مردم تو هستی و از فضا سیاستمدار آمده !! دوما سیاستمدار یا معروف یا هر کی تو توی ذهنت میگی باید به جز داشتن دانش که خدا رو شکر امروزه ارازل و اوباش و هرزه ها هم لیسانس و پرفسور هستند فقط فقط فقط ایمان واقعی به خدا و دستوراتش داشته باشند تا بتوانند عامل آرامش و زندگی راحت از هر جهتی برای مردم باشند
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
پویا اگر دروغ نمیگی اعتراض به کوچک شمردن مردم نیازی به این همه کشتار و خسارت و قرآن سوزاندن و لخت شدن نبود .‌ خودت را به نافهمی زدی دیگران عاقل هستند
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
سگ کیه ؟ اولا سگ پرستانی که خودشون و سگ هاشون رو آرایش می‌کنند تا در مجازی نمایش بدهند سگ هستند ? دوما کسی میسوزه که وقتی داره توضیح میده ? نخوره که شامل خودش بشه مواظب باش نسوزی ? سوما با هرزه ها در مسجد خدا سلفی گرفتن و آدم کشتن برای قدرت و ثروت عزت نیست خفته ? و آخر اینکه ساندیس ارزشی نداره فقط برای رفع تشنگی مردم باغیرت ایرانی که پشت رهبر و خدا ایستاده اند در آفتاب گرم !! برو امثال خودت را ببین که برای عرق سگی سر کشیدن و با چند هرزه لولیدن و خرج زندگی سگی ات را در آوردن برای چند دلار حاضری از سگ هم پست تر شوی و کاسه لیس آمریکا و دشمنان سرزمینت بشوی ? و دنبال داعشین وطن راه بروی ?
پاسخ
آرش
-
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
دقیقا حرفهات با هم تناقض دارند یک جا نوشتی بسیجیان بیکار نیستند پیام بگذارند آخرش نوشتی رفتیم شمردیم چهار نفر شعار می‌دادند با خودت چند چندی کاسه لیس چین کمونیست و روسیه ی .........
یک سری به خودت بزن همه فهمیدند دیلی فوتبال فقط دنبال خراب کردن چهره های اپوزیسیون هست که البته ناخودآگاه کمک میکند به محبوبیت بیشتر چهره های اپوزوسیون
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
تو که اسمتو یاس گذاشتی تو یه عوضی داعش نژاد پرست هستی که یه سیستانی دیگه رو بخاطر وهابی نبودنش کافر ندونی .. داعش وهابی هم همین شکلی ۸ سالی در منطقه زن و بچه کشت . پس خفه شو و کثیف ترین حیوان گریها را تکرار نکن ! شیطان پرست تو هستی که برای مخالفت با اکثریت مسلمانها دین و روزه ی خود را باطل میکنی البته مشخص است که دینی جز کافری و شیطان پرستی نداری .و مسلمان نما هستی ! ماه را در شب ۲۹ رمضان با تلسکوپ می‌بینند که اگر رویت نشود باید روزه گرفت بر اساس دستور خدا نه آنکه ماه را دیدم و بخود قبولاندم که حتما ماه شبیه شب دوم بود. روانی شب اول با دوم مگر چقدر تفاوت دارد که تو جای تلسکوپ .... بزنی ! تو کافر فقط داری حرف چرت میزنی و به مردم می‌گویی کاری به احکام خدا نداشته باشید هر چی دیدید و فکر کردید درست است وهر جه دلتان می خواهد انجام دهید . کاری که ۴ ماه کردید و جوان‌ها را بجان هم انداختید تا کشته شوند و در سوراخ هایتان عیاشی کردید . دستتان رو شده پس لطفا حرف نزن
پاسخ
زهرا
-
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
اعتماد به نفس بسیار بالا ولی کاذبی میخواد که کسی به جای همه مردم ایران حرف بزنه. ما تمام قد در کنار سپاه هستیم برای حفظ مرزها و خاکمون و به جای تفرقه بین مردم به فکر اتحاد در برابر دشمن مشترک هستیم. شما هم بهتره خودت رو اذیت نکنی. مشکلات در همه کشورها هست ولی ما وطن فروش نیستیم. و برای حل مشکلات در کنار دلسوزان خواهم ماند.
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
نه استغفر الله ? رسانه فقط انتر نشنال و ..منو تو و ........ هستند ?
پاسخ
علی خوزستان
-
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
واقعا امثال مولوی عبدالحمید یا همون عبدل گمال چقدر شیطان صفت هستن
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
رسانه فقط ماهواره راستگو و دیندار ۰???????????
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
هر چی هست از گور این سنی های طرفدار وهابی بهایی داعشی در میاد
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
نگو دست مردمه بگو دست کافرهای هرزه ی بی ناموسه .....قیصر ????
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
منظور آرمین از فراری عبدالحمیده
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
من هم زاهدانی هستم ولی عاشق رهبر امت اسلامی خامنه ای که مجبورم ادای طرفداری از عبدالحمید بزنم ????
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
فرهنگ و ملیت تان را در ۴ ماه در خیابان ها دیدیم که از ماهواره دستور می‌گرفتید چگونه وحشی‌گری کنید و لخت شدن و بی غیرتی را فرهنگ غالب ایرانی کنید ‌‌.. شما مثلا مدعی تمدن آبروی آریایی های هزاران ساله را هم بردید . پس ساکت باش و فقط بالاتر از همه ی اینها را اطاعت کن .... فقط خدا و ولی امرش را ...‌
پاسخ
آرش
-
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
مثل بعضی ها که برای پوتین دم تکان میدهند???
پاسخ
حامد
-
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
زیر همه کامنت ها باید کتابچه را باز کنی یعنی اینقدر بیکاری همه میدونند داخل ایران چه خبره با پیام تو و امثال تو ذهنیت مردم تغییر نمیکنه
پاسخ
امیر
-
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
دخالت دین در سیاست عواقب خوبی برای مردم ندارد و به مرور زمان بد از بدتر میشود . هر چه سریعتر اصلاح شود بهتر است .
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
دوست عزیز که اینجور آتیش گرفتی ، اشکال نداره اتفاقا خوبه که اینجور انکار میکنید ، چون وقتی اینجوریه یعنی ادامه سیاستهای غلط که فقط باعث یه سیل میشه ... تو اگه نمیدونی تو این مملکت چه خبره که پیشنهاد میکنم یه کم واقعیت ها رو ببین و اگه هم میدونی چه خبره و اینجور حرف میزنی که دیگه خود کرده را تدبیر نیست ...
پاسخ
قاسم
-
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
به بسیجی چی میگی؟ حتما جیره نخار. خخخ
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
داعش هم عشق وهابیون بود ? انقدر شجاع
که مثل حیوان زندگی می‌کردند چقدر هم لایق بودند که برچیده شدند از این دنیا
پاسخ
عسل
-
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
چقد این موضوع برای مردم مهمه? این قد هی نظر می فرستید..
برید راجب قیمت دلار تحقیق کنید نظر بفرستيد ?
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
و تو داغتر از کلمات ????
پاسخ
محمد
-
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
اولا حتی رو با الف نمینویسند تو نماز عید فطررو ندیدی که چه جمعیتی امدن پشت سر رهبر نماز خوندند پس نگو رهبر دیکه طرفدار نداره
پاسخ
ناشناس
-
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
مجید تو دیندار هستی یا کافر ؟ منظورت از بذار هر چی میشه مردم خودشون تصمیم بگیرند چیه ؟ تو یا کافری یا وهابی بهایی داعشی.. یا ساده لوح !! مگر می‌شود من تصمیم بگیرم امروز عید باشد مادرم تصمیم بگیرد فردا و .... کمی خنده دار برای مردمت همت کردی ? تو مسئول شوی هر کسی یه سازی می‌زند آنوقت عجب ایرانی می‌شود ? ا
پاسخ
ناشناس
-
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
اگر این متن را بلعکس می‌نوشتند شما نشر میداید
پاسخ
ناشناس
-
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
برای آنکه بدانید محبوبیت دارد یا نه در نماز جمعه حضور پیدا کنید . با افطرا وبد و بی راه نمیشود برای کسی آبرو و عزت خرید یا او را بی آبرو کرد .
پاسخ
مریم
-
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
درسته و همه میدونن. ولی به منو تو هم یک ویلا لوکس مفت در بالاشهر بدن بعد از 40 سال مگه تحویلش میدیم
پاسخ
مریم
-
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
ساندیس خور
پاسخ
مریم
-
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
دقیقا. فقط ساندیسخورا دوسشون دارن
پاسخ
مریم
-
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
داداش نماز فطر مربوط به حکومت و کشور نیست . اشتباه نکن. این مربوط به دینه. بنظرت کسی که میاد نماز یعنی موافق حکومت این مدلیه؟ اینم شد حکومت. فامیل بازیه
پاسخ
غلامرضا
-
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
خدا لعنت کند کسانی که اسلام را فرقه فرقه
کردند اللهم العن جبت وطاغوت
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
واقعا باید شرم کنید از این خبرتان
درست است که در بخشی از رفتار دینی افراد شاخص و سرشناس که اگر مواضع خود را تغیر دادند آنهم از نوع انتقاد و نه از سر لجبازی و دشمنی بندی به نام بهتان داریم که می‌توانید این گونه افراد را از میدان به در کرد اما آنچه که شما می‌گویید و این نشان از وابسته گی سایت تان میباشد به هیچ وجه درست نیست او به مانند علمای ما پیروانی دارد که تمامی اهل سنت آنجا از ایشان پیروی می‌کنند پس خبر شما جز دورغ آشکار نیست حالا مگر در میان علمای ما افرادی هستند که اصلا محبوبیتی ندارند و کسی هم از آنها تقلید نمی‌کند پس فقط در میان اهل سنت نیست بلکه در میان شیعیان نیز چنین است لطفا حرف تان را تکذیب کنید که خیلی بچه گانه مطلب زدید آدم تاسف میخودد که می‌گویید الزاما نظر دیلی فوتبال نیست پس اگر واقعا نیست هم تکذیب کنید و دیگر هم اینگونه معناوین را تیتر نکنید
پاسخ
سهراب
-
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
چرا اسمتو ننوشتی طرف؟!!!!!! همینکه بصورت ناشناس داری جواب مردم رو میدی معلومه ازاون ***های بی نام ونشونی?
پاسخ
علیرضا
-
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
با نظر شما کاملا موافق هستم ومول‌وی عبدالحمید شخصی هست که در بدترین شرایطفقط حقایق را بازگو میکند وهمین باعث محبوبیت ایشان شده
پاسخ
کیان
-
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
والا .اگر مردی‌‌.. بالعکس بگو.... شما ارجا‌میدم به شعر کودکانه که مادر کیان سر مزارش خوند ...
پاسخ
ولی
-
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
مولی مرد خوبی است اصلا نه مولوی ادم های مثل گالیله اگر حرف حق بزنند باید گردن زده شوند حرف حق تلخ است مولوی هم مانند بغیه نماینده گان ولایت فقیه می تواند با یک کلمه جانم فدای رهبر هم جیبهای خودشو وهم اطرافیانش را پر کند واز در دوستی وارد وهزاران خیانت کند اما اهل حق وصداقت از این کارها نمیکند من بخدا قسم نه سنی هستم نه اهل زاهدان نه ایشان را شناخت قبلی دارم
پاسخ
الی
-
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
تحریم ایران توسط آمریکا بخاطر بالا رفتن هم مسلکای خودتون بود که با دامن کوتاه و پای لختش از دیوار سفارت مث وحشیا رفت بالا و باعث بدبختی ایران توی این ۴۴ سال شد ؟! بخدا مردم آگاه شدن این دروغا دیگه فایده ای نداره که داری تحریم رو بخاطر حمایت از فلسطین جا میزنی .‌ اصلا این نونی که بخاطر دروغ و مخبری میخوری ارزششو داره ؟!
پاسخ
ولی
-
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
بالخره مشخص نشد کاسه لیس کدام طرفی هست ان طرف که کاسه ندارد باید یه لقب دیگه پیدا کنید هر چه کاسه کوزه حتی نعلبکی هم بذار بیرون خوردش میکنن
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
منظورت حکومت بنی امیه و بنی عباس هست که پانصد سال میگفتن عرب برفارس برتری داره ونباید ایرانی به پست ومقام برسه،دوران حکومت مذهب شما برایران جز سیاه‌ترین روزگار مردم ایران است،،لطفاخودتون به موش مردگی وترحم به مردم نزنید که اجدادتون خوب حکومتداری رانشون دادن،،،حذف همه مخالف های عقیدشون حتی اگه عرب باشه چه برسه ایرانی
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
شما بایدن گوزوی شرابخوار رادوست داشته باش برو سیگاریت بامشروب بزن توراچه به حرف سیاسی،،،وقتی هم دستگیر شدند همه توشلوارشون خیس کردن میخوان انقلاب کنن مشتی چت بازی،،،تو اجتماع آلمان که به همتون آبمیوه تاریخ گذشته دادن،،،حالا بیخیال برید حداقل زندان وشکنجه وحشتناک ساواک از کشیدن ناخن ودندان و آپولو وآویزان کردن وزنه به بیضه تماشاکن بفهمی مردم ایران چه جوری پای انقلاب اسلامی ایران ایستادن وتحمل شکنجه کردن،،،،ترقه بازیهای شما بیشتر مایه خنده هست تا انقلاب،،،راپیمایی 22بهمن کورهستید،،نمازعیدفطرکورمیشین،راهپیمایی دفاع از فلسطین کورهستید چهارتا دورهم خیال کردید شدیدملت وقدرت دارید،،،،پاچه خورای ترامپ قمارباز
پاسخ
نیما
-
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
ماهم میگیم حرمتش را نگه داره حالا که سیستان و بلوچستان ایران و پاکستان قبولش دارن درحد همون منطقه واسه خودش مولانا باشه،،،ولی اینکه تادیروز مردم فلسطین خوب بود الان نظرش عوض شده صهیونیست خوبه ودادمیزنه،،،زن تومسجد راه نمیده ولی دم از حق زن میزنه،،،ادعای مردمی وحمایت کامل اونجا داره ولی صدتاماشین محافظ خودش کرده برعکس بزرگان شیعه امثال شهید مطهری و دکتر بهشتی،،که پیاده جایی میرفتن واسکورت نداشتن،،،بهتره حدش بدونه واسش درگیری بارهبرکل شیعیان جهان که میلیونها طرفدار در خودآمریکا و اروپا داره چه برسه دلاورمردای ارتش وسپاه ایران ومردم ایران،،،خیلی کوچکتر از این حرفهاست خیلی،،،دلم واسش میسوزه داره بادلارهای وهابیها عزت وآبروش میره گرچه پولی به جیب میزنه ولی ماندگاری ندارد خیانت به آرمانهای اسلامی وفلسطین مظلوم ورنج دیده
پاسخ
نیما
-
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
ماهم میگیم حرمتش را نگه داره حالا که سیستان و بلوچستان ایران و پاکستان قبولش دارن درحد همون منطقه واسه خودش مولانا باشه،،،ولی اینکه تادیروز مردم فلسطین خوب بود الان نظرش عوض شده صهیونیست خوبه ودادمیزنه،،،زن تومسجد راه نمیده ولی دم از حق زن میزنه،،،ادعای مردمی وحمایت کامل اونجا داره ولی صدتاماشین محافظ خودش کرده برعکس بزرگان شیعه امثال شهید مطهری و دکتر بهشتی،،که پیاده جایی میرفتن واسکورت نداشتن،،،بهتره حدش بدونه واسش درگیری بارهبرکل شیعیان جهان که میلیونها طرفدار در خودآمریکا و اروپا داره چه برسه دلاورمردای ارتش وسپاه ایران ومردم ایران،،،خیلی کوچکتر از این حرفهاست خیلی،،،دلم واسش میسوزه داره بادلارهای وهابیها عزت وآبروش میره گرچه پولی به جیب میزنه ولی ماندگاری ندارد خیانت به آرمانهای اسلامی وفلسطین مظلوم ورنج دیده چک
پاسخ
امین
-
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
شیعه هستی وبه نظرت مولانا درست میگه،،،کسی که چندباره نظراتش عوض شده،،یکبارفلسطین خوب بود حالا کودک کشهای صهیونیست تونظرش خوب شده،،یکبارزن راه نمیده مسجد الان بی‌حجاب ازسروکله اش بالا میره،،جالبه مراسم عروسی دسته جمعی گرفته،،عروسها را نیاوردن پیش داماد،،،بیحجابی ولختی راواسه شیعه ها میخواد،،،اینهازمان معاویه وحکومت بنی عباس پانصد سال حاکم ایران بودن وفقط شیعه کشی وامام کشی راه انداختن،،،خاندان رسول خدا را یکی یکی شهید کردن،،،حالت خوبه یاخیلی ساده لوح هستی?تادیروز با ایرانی ها عیدفطر برگزار میکرد امسال با عربستانی ورئیس اره برقی به دستش،،،این حال به حالیه خلاصه ازما گفتن
پاسخ
ناشناس
-
۰۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
کشتار و کور کردن و ضرب و شتم مردم که از طرف حکومت انجام شد اخوی؟؟!!
پاسخ
سید مرتضی دیلمی
-
۰۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
آقا شما لطفا برو‌ مکتب بعد بیا ملا شو،،بدون تحقیق وتلمذ در حد فهم‌شما نیست! منافق میدونی یعنی ۰ی؟ برو اینجا درحد فهم شما نیس! لطفا نظر نده! اول یه هو تو لیوان‌کن ببینیم دهان‌مبارک بوی شیر رفته یانه؟عناوین درست است! برای کسی هم‌تکلیف ننویس! ۳۷ سال درس دارم می خونم تازه فهمیدم بیسوادم! شما چقدر تحصیل کرده اید،که به سواد رسیدیدماضی نقلی ج بدید+
پاسخ
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟